welkom
WAARMEE KUNNEN WE JE HELPEN?
Heb je een vraag? Wij hebben de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet: over bestellen en jouw bestelling, bezorgen, betalen, onze winkels, app en nog veel meer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen.
Bezorging van online bestellingen vertraagd bij Postnl
Postnl ondervindt op dit moment problemen met het tijdig bezorgen van online bestellingen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en aan te bieden aan Postnl. Maar het kan dus langer duren voordat Postnl het bezorgt. Houd via track & trace in de gaten wanneer je je bestelling kunt verwachten. Heb je nog geen track & trace ontvangen, maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af, totdat wij je bestelling verwerkt hebben. meer info
Je bestelling afhalen in de winkel
Heb je online besteld en gekozen voor afhalen in de winkel? Het kan op dit moment 1 tot 3 werkdagen duren voordat je bestelling gereed is. Zodra het voor je klaar ligt krijg je van ons een e-mail. Wacht dus even af totdat je van ons bericht hebt gekregen.
Bestel en bezorgservice
Heb jij je oog laten vallen op bijvoorbeeld een grote kamerplant met een mooie bijpassende bloempot? Dan kun je gebruikmaken van onze extra bezorgservice! Lees hier meer over hoe de bezorgservice werkt en bekijk hier welke producten je wilt hebben, zoals bijvoorbeeld een grote kamerplant.
Meest bekeken vragen
ZOEK ANTWOORDEN PER ONDERWERP
Mijn bestelling
- Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?
- Hoelang duurt het voordat mijn online bestelling bezorgd wordt?
- Mijn bestelling blijkt beschadigd bij bezorging! Wat nu?
- Mijn online bestelling is beschadigd, niet compleet of verkeerd geleverd! Wat nu?
- Wat gebeurt er indien één of meer bestelde artikelen niet kunnen worden geleverd?
Bezorging
- Welke verzendkosten worden gerekend bij een online bestelling?
- Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen? En kan dit ook buiten Nederland?
- Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
- Waarom ontvang ik mijn bestelling verdeeld over meerdere losse zendingen?
- Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?
Bestelling ophalen in de winkel
- Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?
- In welke winkel kan ik mijn bestelling ophalen?
- Welke verzendkosten worden gerekend als ik mijn bestelling wil ophalen in de winkel?
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling kan ophalen in de winkel?
- Er staat “Op voorraad”, kan ik het artikel reserveren en dan ophalen in de winkel?
Retourneren webshop artikelen
- Hoe kan ik één of meerdere artikelen uit mijn online bestelling retourneren?
- Ik ben mijn retourlabel kwijt, hoe kan ik alsnog producten retourneren?
- Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?
- Is het mogelijk om online bestelde artikelen te retourneren in een Intratuin vestiging?
- Is het mogelijk om online bestelde producten te ruilen?
Retourneren winkel aankopen
- Binnen welke termijn kan ik in de winkel aangeschafte artikelen ruilen of terugbrengen?
- Is het mogelijk om in de winkel gekochte producten te ruilen of terug te brengen bij een andere Intratuin winkel?
- Het artikel dat ik in een Intratuin winkel gekocht heb, blijkt kapot te zijn. Wat nu?
- Kan ik een plant retourneren of ruilen?
- Kan ik mijn lege gasfles bij elke Intratuin winkel terugbrengen?
Assortiment
- Ik zag een artikel in de winkel, maar ik kan het niet vinden in de webshop?
- Ik zag een artikel in de webshop, maar ik kan het niet vinden in mijn Intratuin?
- Hebben alle Intratuin winkels hetzelfde assortiment?
- Hoe weet ik of een artikel op voorraad is in een Intratuin winkel?
- Heeft elke Intratuin winkel een dierenafdeling?
De Intratuin cadeaukaart
- Is het mogelijk om een Intratuin cadeaukaart online te bestellen?
- Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn cadeaukaart?
- Ik ben de activeringscode van mijn cadeaukaart kwijt of deze is verlopen. Wat nu?
- Kan ik met mijn Intratuin cadeaukaart betalen in de Intratuin webshop?
- Hoe kan ik het saldo op mijn cadeaukaart checken?
Folder en nieuwsbrief
- Waarom ontvang ik geen folders van Intratuin?
- Ik heb een nee/nee of ja/nee sticker. Hoe kan ik de Intratuin folder toch bekijken?
- Hoe kan ik me aanmelden voor de Intratuin e-mail nieuwsbrief?
- Hoe kan ik me afmelden voor de Intratuin nieuwsbrief?
- Hoe kan ik het e-mailadres wijzigen, waar ik de Intratuin nieuwsbrief op ontvang?
Intratuin app
- Het lukt me niet om de app te downloaden. Wat nu?
- Waarom moet ik me aanmelden in de Intratuin app om er gebruik van te kunnen maken?
- Hoe beheer ik de meldingen die er verstuurd worden vanuit de Intratuin app?
- Ik heb al een account bij Intratuin. Kan ik deze gebruiken om in te loggen in de Intratuin app?
- Kost de app geld?