Laden..
  • Het lukt me niet om de app te downloaden. Wat nu?

    De Intratuin app is alleen te downloaden op telefoons en tablets die werken op Android (versie 5.0 en hoger) en iOS (versie 11.0 of hoger). De app kan niet gedownload worden met andere besturingssystemen. Heb je wel één van deze systemen op je apparaat en lukt het downloaden of installeren niet? Controleer dan of je genoeg opslagruimte op je apparaat hebt en of de internetverbinding goed functioneert.

  • Waarom moet ik me aanmelden in de Intratuin app om er gebruik van te kunnen maken?

    We willen je graag zo goed en persoonlijk mogelijk benaderen en helpen. Daarvoor hebben we wat gegevens van je nodig, die ons daarbij helpen. Je kunt zelf instellen welke meldingen je wil ontvangen van ons. Zo bepaal je helemaal zelf wat je wel en niet ontvangt.

  • Hoe beheer ik de meldingen die er verstuurd worden vanuit de Intratuin app?

    Het aanpassen van de meldingen kan heel gemakkelijk in de app. Klik onderaan in de app op ‘meer’. Bij de opties kun je bij ‘berichtgeving’ je instellingen bekijken en aanpassen.

  • Ik heb al een account bij Intratuin. Kan ik deze gebruiken om in te loggen in de Intratuin app?

    Ja, dat kan! Als je al een bestaand online account hebt bij Intratuin, dan kan je dat account gebruiken om in de app in te loggen. Je hoeft dan geen nieuw account aan te maken. Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je een nieuw wachtwoord via de app aanvragen!

  • Kost de app geld?

    Nee, de app is helemaal gratis.

Bel: 0348 439110

Neem gerust contact met ons op

Back to top