Laden..
  • Hoe werkt de Intratuin verhuurservice?
    • Ga naar www.intratuin.nl/huren
    • Selecteer je artikel en de dichtstbijzijnde vestiging
    • Kies een beschikbare datum en tijd en rond je bestelling af
    • Neem paspoort/ID/rijbewijs mee naar de vestiging om het tuingereedschap op het afgesproken tijdstip op te halen
    • Betaal je borg aan de kassa
    • Bij het inleveren van het tuingereedschap in de vestiging ontvang je je borg retour
  • Moet ik borg betalen?

    Ja, je betaalt een borgsom van € 100,- bij het afhalen van het gereserveerde tuingereedschap. Deze kan contant of met pin betaald worden aan de kassa van de vestiging.  

  • Wanneer ontvang ik de borg weer terug?

    Aan het einde van de huurperiode wordt de borgsom terugbetaald indien het tuingereedschap in goede staat is teruggebracht. Indien er sprake is van schade, het gehuurde tuingereedschap vuil is of niet compleet retour komt, kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Deze worden dan in mindering gebracht op het borgbedrag.

  • Is het mogelijk om een dagdeel te huren?

    Ja, er kan per dagdeel van maximaal 4 uur gehuurd worden. De kosten per dagdeel zijn € 15,-. Als je een apparaat voor 4 uur huurt dien je deze altijd dezelfde dag terug te brengen.

  • Kan ik een apparaat langer huren dan afgesproken?

    Mocht je er tijdens de klus achterkomen dat je het tuingereedschap langer nodig hebt, neem dan telefonisch contact op met de vestiging waar je het tuingereedschap gehuurd hebt. Met de vestiging kan je overleggen tot wanneer je de huurperiode kan verlengen.

  • Waar vind ik de verhuurvoorwaarden?

    Bij het verhuren van tuingereedschap maken we gebruik van deze huurovereenkomst. Deze wordt op de vestiging samen met jou ingevuld wanneer je het gereserveerde tuingereedschap op komt halen.

  • Heb ik een legitimatiebewijs nodig om te kunnen huren?

    Ja, je moet een geldig legitimatiebewijs kunnen tonen. De vestiging hoeft er geen kopie van te maken i.v.m. de privacy wet.

  • Kan ik het tuingereedschap bij een andere vestiging inleveren, dan waar ik deze gehuurd heb?

    Nee, je dient het tuingereedschap altijd te retourneren bij de vestiging waar je het hebt opgehaald.

  • Hoe weet ik of mijn tuingereedschap beschikbaar is?

    Niet alle tuingereedschappen zijn bij elke vestiging beschikbaar. Zie je online niet wat je zoekt? Bel of ga langs bij jouw dichtstbijzijnde vestiging voor de beschikbaarheid van het gewenste gereedschap. De contactgegevens van de vestigingen vind je hier.

  • Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn gereserveerde tuingereedschap, wat nu?

    Vanuit onze webshop wordt direct een e-mail naar je verstuurd om je reservering te bevestigen. Soms komt deze in je ongewenste mail, reclame of SPAM box terecht (of in een speciale inbox van Gmail). Helaas zien we dit vaak gebeuren bij outlook accounts: hotmail, live en outlook. Controleer dus altijd of de e-mail niet in een verkeerde map terecht is gekomen. Kijk ook op je bankrekening of de betaling heeft plaatsgevonden. Mocht je de e-mail niet kunnen vinden én is er geen geld afgeschreven, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan en hebben wij je bestelling niet ontvangen. Probeer in dat geval nogmaals te bestellen en/of neem contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

    Neem contact op met de vestiging om je reservering te annuleren. De contactgegevens van de vestigingen vind je hier.

  • Kan ik met een cadeaukaart betalen voor mijn reservering?

    Ja, in de Intratuin webshop kun je op dit moment betalen met een Intratuin cadeaukaart en een VVV cadeaukaart. Helaas worden overige cadeaukaarten nog niet online ondersteund. Let op: alleen de Intratuin cadeaukaarten met extra beveiligingscode (onder de kraslaag) kunnen in de webshop worden ingewisseld!

    Let op: bij online bestellingen kun je met de VVV cadeaukaart maximaal 50.- per bestelling verzilveren. (Dit heeft te maken met de nieuwe anti-witwas wet AMLD5.) Dit geldt niet bij aankopen in de winkel.

    In de Intratuin winkels kun je altijd met de Intratuin cadeaukaart betalen, ook in de horeca. Vaak kun je ook met andere cadeaubonnen, zoals de Iris-cheque, VVV cadeaukaart, VVV-bon, de Nationale bloemenbon, de Nationale tuinbon en de Fleurop-cadeaubon, betalen. Welke precies geaccepteerd worden verschilt per vestiging, dus neem voor de zekerheid contact op met de betreffende winkel indien je met een cadeaubon wil betalen.

  • Heb ik een account nodig om online tuingereedschap te reserveren?

    Nee, je hoeft geen account aan te maken om bij Intratuin een reservering te plaatsen. Wij raden dit wel aan, omdat je dan in je account altijd je reservering(en) kunt terugzien.

Bel: 0348 439 110

Neem gerust contact met ons op

Back to top