Veelgestelde vragen over assortiment

Ik heb een artikel in de winkel gezien maar ik kan het artikel niet vinden in de webshop.
Dat kan kloppen. Helaas zijn nog niet alle producten online verkrijgbaar, we zijn continue bezig om het assortiment van de webshop uit te breiden. 

Verkopen alle Intratuin winkels dezelfde producten? 
Al onze filialen zijn uniek en verschillen in grootte. Daarom verkoopt de ene vestiging meer en andere artikelen dan de andere. Daarnaast kopen de vestigingen een deel van hun producten zelf in om aan de lokale behoefte te kunnen voldoen. Hierdoor kan het voorkomen dat bepaalde producten slechts bij een aantal vestigingen te koop zijn.

Hoe weet ik of een product op voorraad is in een Intratuin winkel?
Bij elk product staat bij het tabje winkelvoorraad of het artikel nog op voorraad is, houd er rekening mee dat dit een indicatie is. Voor de actuele beschikbaarheid kun je het beste contact opnemen met de gewenste Intratuin vestiging. 

Heeft elke Intratuin winkel een dierenafdeling?
Behalve Intratuin Zwolle, hebben alle filialen een dierenafdeling. 

Wat is de garantietermijn voor mijn aankoop?
De garantietermijn van je aankoop kan per product verschillen. Bekijk online de productgegevens of informeer bij de betreffende Intratuin vestiging naar de specifieke garantietermijn en garantievoorwaarden.