Laden..
Kom bij ons werken! Bekijk hier onze vacatures.

LET OP: Er is een technische storing waardoor links in sommige e-mails die voor 17-12 zijn verstuurd niet werken. Na klikken krijg je een blauw scherm te zien. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. 

Neem contact met ons op

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Daarom vind je hier tips waarmee je eventueel zelf het antwoord op je vraag al kunt vinden.  

Heb je een vraag over de status van je online bestelling?  
Log dan in om je bestelling in je account te bekijken. Heb je nog geen account? Maak deze aan en dan kan je ook daar je bestellingen terugzien. Onze klantenservice heeft helaas niet meer informatie over de status van je bestelling dan al in je account of Track & Trace staat. 

Heb je een andere vraag? 
Hieronder tref je de top 5 meest gestelde vragen aan. Misschien staat het antwoord dat je zoekt hierbij. Zo niet, kijk dan bij onze andere veelgestelde vragen. 

Staat je vraag er niet bij? 
Kun je het antwoord op je vraag niet in je account of bij onze veelgestelde vragen vinden? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier of mail naar klantenservice@intratuin.nl

Ik heb een vraag over een cadeaukaart

Je kunt bij Intratuin gebruik maken van de Intratuin- en VVV-cadeaukaarten, zowel in onze webshop als in onze winkels. Sommige oudere Intratuin cadeaukaarten zijn alleen in onze winkels te gebruiken, deze oudere kaarten hebben geen beveiligingscode op de achterkant onder een kraslaag.

De Intratuin cadeaukaart die via onze webshop is besteld moet wel eerst geactiveerd zijn om in de webshop te gebruiken. Is dat nog niet het geval? Dan kun je hier terecht voor het activeren. Je hebt hiervoor ook de activatiecode nodig, die is per e-mail gestuurd naar het e-mailadres waarmee de bestelling geplaatst is. Heb je deze cadeaukaart gekregen van iemand, dan kun je de activatiecode daar opvragen. We mogen vanuit fraudegevoeligheid de activatiecode namelijk alleen verstrekken aan de gulle gever.

Wil je het saldo op je cadeaukaart inzien, dan kan je dat hier controleren.

Voor alle andere vragen over de cadeaukaart verwijzen we je graag door naar onze veelgestelde vragen.

Mag ik mijn hond meenemen naar Intratuin?

In veel van onze vestigingen is jouw hond ook welkom, maar dit kan per Intratuin vestiging verschillen. Neem voorafgaand aan je bezoek even contact op met jouw Intratuin vestiging om te informeren naar de mogelijkheden.

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen, hoe komt dit? 
Jouw webshop bestelling wordt meestal geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. Elke vestiging stuurt deze artikelen rechtstreeks naar jou, zodat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Je ontvangt van alle zendingen een e-mail met de Track & Trace informatie, hierin staat aangegeven welke producten in de zending aanwezig zijn.

Ook kan het zijn dat jouw bestelling uit meerdere soorten artikelen bestaat en er ook zware artikelen en/of producten van onze leverancier bij zitten. Deze zullen dan ook los bij je bezorgd worden door andere vervoerders. Lees alles over de verschillende vervoerders hier.

Ik heb gekozen voor afhalen bij een winkel, wanneer kan ik dit ophalen?  

Jouw webshop bestelling wordt meestal geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. In dat geval kan het iets langer duren voordat je bestelling compleet is en klaar ligt om op te halen. 

We streven ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen. Zodra de bestelling geheel compleet is bij de gekozen vestiging ontvang je bericht van ons per e-mail, pas dan kun je langskomen om de bestelling af te halen. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar de veelgestelde vragen.

Ik heb een vraag over een retourzending

Ben je niet tevreden met je webshop bestelling of is er iets verkeerd gegaan, gebruik dan binnen 14 dagen het meegeleverde retourformulier om de zending terug te sturen. Als je geen retourformulier meer hebt, dan kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Je ontvangt het aankoopbedrag na verwerking van de retourzending terug op de door jou gekozen betaalwijze. We kunnen helaas geen producten omruilen, dus een nieuw of vervangend product kun je zelf via de webshop of in de winkels aanschaffen. Voor alle vragen over een retourzending van je webshop bestelling verwijzen we je graag door naar de veelgestelde vragen.

Heb je het product in de winkel gekocht, dan kun je alleen bij die winkel zelf terecht voor het retourneren. Hier vind je de contactgegevens en openingstijden van onze winkels.

Heb je een vraag of opmerking, of een klacht neem dan contact met ons op. Gebruik daarvoor onderstaand formulier.
Zet bestanden hier neer of klik om te uploaden
Verplichte velden
Back to top