Laden..

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. Daarom vind je hier tips waarmee je eventueel zelf het antwoord op je vraag al kunt vinden.  

Heb je een vraag over de status van je online bestelling?  
Log dan in om je bestelling in je account te bekijken. Heb je nog geen account? Maak deze aan en dan kan je ook daar je bestellingen terugzien. Onze klantenservice heeft helaas niet meer informatie over de status van je bestelling dan al in je account of Track & Trace staat. 

Heb je een andere vraag? 
Hieronder tref je de top 5 meest gestelde vragen aan. Misschien staat het antwoord dat je zoekt hierbij. Zo niet, kijk dan bij onze andere veelgestelde vragen. 

Staat je vraag er niet bij? 
Kun je het antwoord op je vraag niet in je account of bij onze veelgestelde vragen vinden? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier. Houd er rekening mee dat het door de huidige omstandigheden erg druk is bij onze klantenservice. Hierdoor is de huidige wachttijd helaas langer dan je van ons gewend bent.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 
Door de situatie rondom corona kan het zijn dat het langer duurt voordat je bestelling bezorgd wordt. We streven ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen, zodra dit gedaan is ontvang je de Track & Trace informatie per e-mail. Houd de Track & Trace in de gaten om te zien wanneer je je bestelling kunt verwachten. Wij hebben helaas geen invloed op de bezorgsnelheid van de verzendpartner en onze klantenservice heeft niet meer informatie, dan in de Track & Trace gedeeld wordt. We doen ons best om je bestelling compleet te maken, hierdoor kan het voorkomen dat je meerdere dozen uit meerdere winkels ontvangt.

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel? Ook dan kan het zijn dat de producten uit andere winkels komen. In dat geval kan het iets langer duren voordat je bestelling compleet is en klaar ligt om op te halen. Zodra dit het geval is, informeren we je hierover per e-mail en daarna is het pas mogelijk om de bestelling af te komen halen.

Voor meer informatie hierover verwijzen we je graag naar onze veelgestelde vragen

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen, hoe komt dit? 
Jouw webshop bestelling wordt meestal geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. Elke vestiging stuurt deze artikelen rechtstreeks naar jou, zodat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Je ontvangt van alle zendingen een e-mail met de Track & Trace informatie, hierin staat aangegeven welke producten in de zending aanwezig zijn.

Ook kan het zijn dat jouw bestelling uit meerdere soorten artikelen bestaat en er ook zware artikelen en/of producten van onze leverancier bij zitten. Deze zullen dan ook los bij je bezorgd worden door andere vervoerders. Lees alles over de verschillende vervoerders hier.

Ik heb gekozen voor afhalen bij een winkel, wanneer kan ik dit ophalen?  
Jouw webshop bestelling wordt meestal geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. In dat geval kan het iets langer duren voordat je bestelling compleet is en klaar ligt om op te halen. 
We streven ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen. Zodra de bestelling geheel compleet is bij de gekozen vestiging ontvang je bericht van ons per e-mail, pas dan kun je langskomen om de bestelling af te halen. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar de veelgestelde vragen.
Ik heb een vraag over een retourzending
Ben je niet tevreden met je webshop bestelling of is er iets verkeerd gegaan, gebruik dan binnen 14 dagen het meegeleverde retourformulier om de zending terug te sturen. Als je geen retourformulier meer hebt, dan kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Je ontvangt het aankoopbedrag na verwerking van de retourzending terug op de door jou gekozen betaalwijze. We kunnen helaas geen producten omruilen, dus een nieuw of vervangend product kun je zelf via de webshop of in de winkels aanschaffen. Voor alle vragen over een retourzending van je webshop bestelling verwijzen we je graag door naar de veelgestelde vragen.
Heb je het product in de winkel gekocht, dan kun je alleen bij die winkel zelf terecht voor het retourneren. Hier vind je de contactgegevens en openingstijden van onze winkels.
Ik heb een vraag over een plant 

Wil je weten welke plant je het beste kunt aanschaffen of zoek je een specifieke plant, dan verwijzen we je graag door naar onze winkels. In de winkels lopen namelijk ervaren groen experts rond die je hierbij kunnen helpen of advies kunnen geven. 

Voor vragen over het verzorgen van een plant kun je kijken op onze website bij de betreffende plant, of in onze Intratuin app. In de app kun je je planten toevoegen, zodat je handige tips ontvangt over de verzorging en wanneer het tijd is om je plant water te geven.

Ook kun je nu in de app virtueel planten plaatsen. Wil jij ook zo’n gave grote kamerplant in huis, maar eerst zien hoe het staat? In onze app vind je nu een handige functie om je kamerplant virtueel uit te proberen voordat je deze aanschaft.

Heb je een vraag of opmerking, of een klacht neem dan contact met ons op. Gebruik daarvoor onderstaand formulier.
Zet bestanden hier neer of klik om te uploaden
Verplichte velden
Back to top