Laden..
  • Welke verzendkosten worden gerekend bij een online bestelling?

    Bij elk artikel in de webshop, in je winkelwagen én tijdens het bestelproces staan de verzendkosten vermeld, zodat je altijd precies weet waar je aan toe bent.

    • Bij bestellingen tot € 40.- rekenen wij € 4.95 voor verzending. (Tenzij je bestelling een echte kerstboom gevat, in dat geval zijn de verzendkosten € 6.95)
    • Bij bestellingen vanaf € 40.- is verzending gratis.

    Grote en/of zware artikelen, zoals bijvoorbeeld tuinsets, parasols en grote waterornamenten, kunnen wij niet versturen met PostNL en deze zullen bezorgd worden door JKS. Voor deze artikelen zijn wij genoodzaakt andere verzendkosten te rekenen.

    • Bij bestellingen met grote en/of zware artikelen tot € 500.- rekenen wij € 39.95 voor verzending.
    • Bij bestellingen met grote en/of zware artikelen vanaf € 500.- is verzending gratis.

    Een klein deel van ons webshop assortiment wordt rechtstreeks vanuit één van onze leveranciers geleverd.

    • Bij tuinhout (schuttingen, vlonders, balken etc.) rekenen wij € 69.- voor verzending. Met uitzondering van tuinhuizen, hierbij is verzending gratis! Let op: indien je bestelling tuinhout bevat, betaal je altijd € 69.- ook als je een tuinhuis in dezelfde bestelling hebt. De bestelling zal opgesplitst worden, zodat je het tuinhout eerder krijgt.
    • Bij bestellingen van een deel van onze tuinplanten rekenen wij € 21.95 voor verzending.

    Let op: indien je bestelling ook andere producten bevat, betaal je altijd bovengenoemde verzendkosten voor de tuinplanten.

  • Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen? En kan dit ook buiten Nederland?

    Tijdens je bestelling, in stap 2 “gegevens”, kun je aangeven waar je je bestelling wilt laten bezorgen. Dit kan bij één van onze winkels, op je eigen huisadres of op een ander bezorgadres dan het factuuradres, bijvoorbeeld op je werk. Op dit moment kunnen we helaas nog geen bestellingen in het buitenland leveren.

  • Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

    De meeste bestellingen worden verzonden via PostNL, met uitzondering van grote en/of zware artikelen, zoals bijvoorbeeld tuinsets, parasols en grote waterornamenten. Deze zullen bezorgd worden door vervoerder JKS. Intratuin winkels kunnen er ook voor kiezen om jouw bestelling zelf te bezorgen, in plaats van het pakket over te leveren aan PostNL of vervoerder JKS. Dit betreft over het algemeen grote en/of zware artikelen, welke door Intratuin sneller en veiliger geleverd kunnen worden.

    Jouw bestelling bij Intratuin wordt geleverd vanuit onze vestigingen, maar niet alle artikelen die online aangeboden worden, zijn te vinden in Intratuin winkels. Denk hierbij aan bijvoorbeeld tuinhout en tuinhuizen. Deze artikelen worden direct door de leverancier of diens vervoerder bij je afgeleverd.

  • Waarom ontvang ik mijn bestelling verdeeld over meerdere losse zendingen?

    Jouw webshop bestelling wordt geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. Elke vestiging stuurt deze artikelen rechtstreeks naar jou, zodat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt.

    Ook kan het zijn dat jouw bestelling uit meerdere soorten artikelen bestaat en er ook zware artikelen en/of producten van onze leverancier bij zitten. Deze zullen dan ook los bij je bezorgd worden door andere vervoerders. Lees alles over de verschillende vervoerders hier.

  • Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling kan verwachten?

    PostNL

    Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace link. Zo kun je de verzending precies volgen en weet je wanneer je het pakket kunt verwachten. Indien je bestelling uit meerdere pakketten bestaat, ontvang je voor elk pakket een aparte track & trace link.

    JKS

    Nadat je een bestelling hebt gedaan, ontvang je een e-mail met een bezorgdag. Kun je die dag niet, dan kun je een e-mail sturen naar planning@jks.nl om een andere dag te plannen. De dag voorafgaande aan de bezorgdag ontvang je een 2e e-mail met het bezorgmoment en een tijdvak. JKS levert dan binnen een tijdvak van maximaal 3,5 uur. 30 Minuten voor bezorging zal de bezorger contact met je opnemen. Bestellingen via JKS worden op maandag t/m zaterdag tussen 9.00 en 21.00 uur bezorgd, met uitzondering van feestdagen.

    Indien je al een 2e e-mail hebt ontvangen met een tijdvak, kun je dit tot 20.00 uur nog wijzigen. Wil je na 20.00 uur, voorafgaande aan de bezorgdag, nog een wijziging doorgeven? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice van Intratuin, om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Wijzigingen kunnen dan echter niet meer gegarandeerd worden.

    Intratuin

    De winkel zal contact met je opnemen om een bezorgafspraak te maken en dan kun je het bezorgmoment met de winkel afstemmen.

    Leverancier

    Nadat je een bestelling hebt gedaan, zal er contact met je opgenomen worden door de leverancier of diens vervoerder om een bezorgafspraak te maken. Je ontvangt ter bevestiging een e-mail van de bezorgafspraak. Leveringen vinden vervolgens plaats op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur.

  • Hoe gaat contactloos bezorgen in verband met Corona?

    Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom blijft PostNL wel bezorgen, maar neemt extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen.

    Sinds 17 maart 2020 worden pakketten niet meer overhandigd door de bezorger aan de klant en houdt de bezorger 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen. Volgens de eerder aangekondigde maatregel tekent de bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren (die de ontvanger opnoemt).

    JKS

    In het kader van Corona heeft JKS preventie maatregelen getroffen om de gezondheid van klanten en medewerkers te beschermen. Per 13 maart 2020 zal JKS de bestelling alleen tot aan de voordeur bezorgen en niet meer tot in de tuin of achter de eerste voordeur. (Bij aflevering in een flat wordt onder 'de eerste voordeur' de toegangsdeur naar het gebouw verstaan.) Daarnaast zal er ook niet meer om een handtekening gevraagd worden.

  • Hoe en waar wordt mijn online bestelling geleverd?

    JKS

    Je bestelling kan op een pallet geleverd worden en/of alleen in dozen. Pallets zullen niet af-gestapeld, meegenomen of opgehaald worden. Dit geldt ook voor al het overige verpakkingsmateriaal.

    De bestelling wordt geleverd in de tuin, onder een afdak of op de begane grond achter de eerste deur. Bestellingen die op een pallet geleverd worden, zullen voor de deur op de begane grond geleverd worden. Let op: in verband met Corona is dit gewijzigd, de bestelling zal nu alleen tot aan de voordeur bezorgd worden.

    Bij aflevering dient de afstand tussen de vrachtwagen en het afleveradres maximaal 15m te zijn.

    De bezorger zal zijn best doen om weersgevoelige artikelen onder een afdak of binnen neer te zetten.

    Je dient zelf te zorgen voor een vrije doorgang.

    Op het afleveradres dient minimaal 1 volwassene aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen, de bezorger (indien nodig) te helpen en te tekenen voor ontvangst. Let op: in verband met Corona hoef je niet meer te tekenen voor ontvangst.

    Leverancier

    De bestelling wordt op de stoep naast de vrachtwagen afgeleverd. Je dient zelf de producten te verplaatsen naar je erf of tuin.

    Het afleveradres moet goed bereikbaar zijn via de openbare verharde weg. Voor deze weg mogen geen vervoersbeperkingen gelden en deze weg dient bereikbaar te zijn voor vrachtwagens met een maximaal totaal gewicht van 38 ton.

    Op het afleveradres dient iemand aanwezig te zijn die de bestelling in ontvangst kan nemen en de pakbon kan aftekenen.

  • Er was niemand aanwezig op het moment van levering, wat nu?

    Niemand thuis? Dan bezorgd PostNL je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt.

    De andere bezorgers werken met een afgesproken bezorgmoment. Mocht er niemand aanwezig zijn op het bezorgmoment, dan zal de bestelling meegenomen worden door de vervoerder. Neem contact op met de Intratuin klantenservice om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Er zullen extra kosten in rekening gebracht worden voor zowel het meenemen van de bestelling naar een opslag als voor het opnieuw aanbieden.

  • Waarom moet ik de pakbon tekenen?

    Bij het tekenen van de pakbon bevestig je de ontvangst van de artikelen en dat er geen zichtbare schade aan de producten is.

  • Kan ik zelf het bezorgmoment kiezen?

    Op dit moment is het nog niet mogelijk zelf een bezorgmoment te kiezen bij bestelling.

  • Kan ik in de winkel gekochte artikelen ook laten thuisbezorgen?

    Het is vaak wel mogelijk om in de winkel gekochte artikelen thuis te laten bezorgen. Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden bij een medewerker of bij de servicebalie in de vestiging.

Bel: 0348 439110

Neem gerust contact met ons op

Back to top