Laden..
  • Waar kan ik de status van mijn online bestelling inzien?

    Als je een account hebt aangemaakt, dan kun je de status terugvinden door in te loggen op Intratuin.nl via 'inloggen'. Onder ‘Mijn bestellingen’, vind je jouw bestelling(en) en de status daarvan. Je kunt de inhoud van de bestelling zien door te kiezen voor ‘bestelling bekijken’. Daar kun je ook een factuur van je bestelling downloaden of printen. Indien je besteld hebt zonder account vind je de gegevens van je bestelling terug in de bevestiging die we per e-mail verstuurd hebben.

  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

    Vanuit onze webshop wordt direct een e-mail naar je verstuurd om je bestelling te bevestigen. Soms komt deze in je ongewenste mail, reclame of SPAM box terecht (of in een speciale inbox van Gmail). Helaas zien we dit vaak gebeuren bij outlook accounts: hotmail, live en outlook. Controleer dus altijd of de e-mail niet in een verkeerde map terecht is gekomen. Kijk ook op je bankrekening of de betaling heeft plaatsgevonden. Mocht je de e-mail niet kunnen vinden én is er geen geld afgeschreven, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan en hebben wij je bestelling niet ontvangen. Probeer in dat geval nogmaals te bestellen en/of neem contact op met onze klantenservice.

  • Hoelang duurt het voordat mijn online bestelling bezorgd wordt?

    De levertijd is afhankelijk van de bezorgmethode en vervoerder. Bij elk artikel staat aangegeven wanneer je ongeveer je bestelling kunt verwachten.

    Bezorging door PostNL
    Bestel je voor 15.00, dan streven wij ernaar je bestelling dezelfde dag nog te verwerken en dezelfde dag aan PostNL aan te bieden. Over het algemeen kun je je bestelling binnen 1 tot 3 dagen verwachten.

    We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, dit kan soms iets langer duren. Houd via track & trace in de gaten wanneer je je bestelling kunt verwachten. Heb je nog geen track & trace ontvangen, maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af, totdat wij je bestelling verwerkt hebben..

    Bezorging door Intratuin zelf of vervoerder JKS
    Bestel je voor 15.00 dan streven we ernaar je bestelling dezelfde dag nog te verwerken en de volgende dag aan onze vervoerder aan te bieden. Over het algemeen kun je je bestelling binnen 1 tot 3 dagen verwachten. Bestel je op zaterdag of zondag, dan kun je je bestelling vanaf dinsdag verwachten. Op zon- en feestdagen vinden geen leveringen plaats.

    Bezorging door een leverancier (of diens vervoerder)

    • Bij bestellingen van tuinhout (zoals palen, planken, schuttingen) is de verwachte levertijd 5 tot 7 werkdagen. Verzending naar de Waddeneilanden duurt naar verwachting 6 tot 8 werkdagen.
    • Bij bestellingen van onbehandelde tuinhuizen/blokhutten/overkappingen is de verwachte levertijd 2 weken.
    • Bij bestellingen van geïmpregneerde tuinhuizen/blokhutten/overkappingen is de verwachte levertijd 3 weken.
    • Bij bestellingen van gecoate tuinhuizen/blokhutten/overkappingen is de verwachte levertijd 4 weken.
    • Bij bestellingen van tuinplanten is de verwachte levertijd 6 werkdagen.
  • Mijn bestelling blijkt beschadigd bij bezorging! Wat nu?

    Indien je bij aflevering van je bestelling schade of onjuistheden ontdekt, meld dit dan direct aan de chauffeur en neem contact op met de Intratuin klantenservice.

    Constateer je op een later moment schade of onjuistheden, neem dan contact op met de Intratuin klantenservice. We ontvangen in beide gevallen graag foto’s van de schade, een beschrijving van wat er voorgevallen is of kan zijn en het bestelnummer.

  • Mijn online bestelling is beschadigd, niet compleet of verkeerd geleverd! Wat nu?

    Is er iets mis gegaan met je bestelling? Dat vinden we heel vervelend. Neem contact op met de Intratuin klantenservice, zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn om het op te lossen.

  • Wat gebeurt er indien één of meer bestelde artikelen niet kunnen worden geleverd?

    Helaas komt het soms voor dat een besteld artikel niet geleverd kan worden, omdat deze op het moment van verwerken niet meer op voorraad of stuk is. Dan kunnen wij dat artikel dus helaas niet uitleveren. Wij nemen hierover altijd contact met je op, per telefoon of e-mail, en wij zorgen ervoor dat het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug gestort wordt op je rekening. Indien je betaald hebt met 'Pay after Delivery', wordt het bedrag in mindering gebracht op de openstaande rekening.

    Niet alle Intratuin vestigingen leveren artikelen voor de online bestellingen en daarom kan het in een enkel geval zo zijn dat een artikel nog wel beschikbaar is in een Intratuin vestiging. Daar zou je het artikel alsnog kunnen kopen, maar we kunnen dit niet gratis laten ophalen op basis van je online bestelling. Je krijgt het geld van de online bestelling in alle gevallen terug en bent dan vrij om het artikel alsnog in de winkel te kopen.

Bel: 0348 439110

Neem gerust contact met ons op

Back to top