Laden..

welkom

WAARMEE KUNNEN WE JE HELPEN?

Heb je een vraag? Wij hebben de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet: over bestellen en jouw bestelling, bezorgen, betalen, onze winkels, app en nog veel meer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen.

Je bestelling afhalen in de winkel
Heb je online besteld en gekozen voor afhalen in de winkel? Het kan 4 tot 48 uur duren voordat je bestelling gereed is. Zodra het voor je klaar ligt krijg je van ons een e-mail. Wacht dus even af totdat je van ons bericht hebt gekregen. 

Storing contactformulier
Helaas hebben we recent een storing gehad met de contactformulieren. Heb je ons deze week een contactformulier gestuurd, dan hebben we deze helaas niet ontvangen. Stuur ons een email en dan helpen je graag.

Mogelijke vertraging bij bezorging online bestelling
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, dit kan soms iets langer duren. Houd via track & trace in de gaten wanneer je je bestelling kunt verwachten. Heb je nog geen track & trace ontvangen, maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af, totdat wij je bestelling verwerkt hebben. 

Meest bekeken vragen

ZOEK ANTWOORDEN PER ONDERWERP

CONTACT OPNEMEN

KLANTENSERVICE WEBSHOP

Bel: 0348 439110

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00

KLANTENSERVICE WINKEL

Bel jouw winkel tijdens winkel openingstijden

Zoek het telefoonnummer van jouw Intratuin via onze winkelzoeker

Back to top