Laden..
Kom bij ons werken! Bekijk hier onze vacatures. LET OP cadeaukaart actie op facebook is nep!

welkom

WAARMEE KUNNEN WE JE HELPEN?

LET OP: Op dit moment ervaren we problemen bij onze e-mail provider, waardoor e-mails over bestellingen vertraagd bij je aankomen. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak.

 

Heb je nog geen orderbevestiging ontvangen, kijk dan hier voor tips. De status van je bestelling bekijk je gemakkelijk binnen je account of door contact op te nemen met de klantenservice.

Heb je een vraag? Wij hebben hieronder de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen, dan kun je contact met ons opnemen onderaan de pagina zodat we je verder kunnen helpen.

Bezorging van online bestellingen
Het is nog steeds iets drukker dan gebruikelijk bij PostNL, houd de Track & Trace in de gaten om je bestelling te volgen. Heb je nog geen Track & Trace ontvangen maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af totdat wij je bestelling verwerkt hebben Meer info

Al onze shopmogelijkheden
Bij Intratuin kun je weer veilig winkelen, maar je kunt natuurlijk ook nog steeds veel van je favoriete (tuin)artikelen gemakkelijk online bestellen. Deze bezorgen we dan bij je thuis of bij een winkel naar keuze, om daar af te halen. Bekijk hier onze shopmogelijkheden.

Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over een cadeaukaart

Je kunt bij Intratuin gebruik maken van de Intratuin- en VVV-cadeaukaarten, zowel in onze webshop als in onze winkels. Sommige oudere Intratuin cadeaukaarten zijn alleen in onze winkels te gebruiken, deze oudere kaarten hebben geen beveiligingscode op de achterkant onder een kraslaag.

De Intratuin cadeaukaart die via onze webshop is besteld moet wel eerst geactiveerd zijn om in de webshop te gebruiken. Is dat nog niet het geval? Dan kun je hier terecht voor het activeren. Je hebt hiervoor ook de activatiecode nodig, die is per e-mail gestuurd naar het e-mailadres waarmee de bestelling geplaatst is. Heb je deze cadeaukaart gekregen van iemand, dan kun je de activatiecode daar opvragen. We mogen vanuit fraudegevoeligheid de activatiecode namelijk alleen verstrekken aan de gulle gever.

Wil je het saldo op je cadeaukaart inzien, dan kan je dat hier controleren.

Voor alle andere vragen over de cadeaukaart verwijzen we je graag door naar onze veelgestelde vragen.

Mag ik mijn hond meenemen naar Intratuin?

In veel van onze vestigingen is jouw hond ook welkom, maar dit kan per Intratuin vestiging verschillen. Neem voorafgaand aan je bezoek even contact op met jouw Intratuin vestiging om te informeren naar de mogelijkheden.

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen, hoe komt dit?

Jouw webshop bestelling wordt meestal geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. Elke vestiging stuurt deze artikelen rechtstreeks naar jou, zodat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Je ontvangt van alle zendingen een e-mail met de Track & Trace informatie, hierin staat aangegeven welke producten in de zending aanwezig zijn.

Ook kan het zijn dat jouw bestelling uit meerdere soorten artikelen bestaat en er ook zware artikelen en/of producten van onze leverancier bij zitten. Deze zullen dan ook los bij je bezorgd worden door andere vervoerders. Lees alles over de verschillende vervoerders hier.

Ik heb gekozen voor afhalen bij een winkel, wanneer kan ik dit ophalen?

Jouw webshop bestelling wordt meestal geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. In dat geval kan het iets langer duren voordat je bestelling compleet is en klaar ligt om op te halen.

We streven ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen. Zodra de bestelling geheel compleet is bij de gekozen vestiging ontvang je bericht van ons per e-mail, pas dan kun je langskomen om de bestelling af te halen. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar de veelgestelde vragen.

Ik heb een vraag over een retourzending

Ben je niet tevreden met je webshop bestelling of is er iets verkeerd gegaan, gebruik dan binnen 14 dagen het meegeleverde retourformulier om de zending terug te sturen. Als je geen retourformulier meer hebt, dan kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Je ontvangt het aankoopbedrag na verwerking van de retourzending terug op de door jou gekozen betaalwijze. We kunnen helaas geen producten omruilen, dus een nieuw of vervangend product kun je zelf via de webshop of in de winkels aanschaffen. Voor alle vragen over een retourzending van je webshop bestelling verwijzen we je graag door naar veelgestelde vragen

Heb je het product in de winkel gekocht, dan kun je alleen bij die winkel zelf terecht voor het retourneren. Hier vind je de contactgegevens en openingstijden van onze winkels.

ZOEK ANTWOORDEN PER ONDERWERP

CONTACT OPNEMEN

KLANTENSERVICE WEBSHOP

Bel: 088 030 8110

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur

KLANTENSERVICE WINKEL

Bel jouw winkel tijdens winkel openingstijden

Zoek het telefoonnummer van jouw Intratuin via onze winkelzoeker

Back to top