Laden..

welkom

WAARMEE KUNNEN WE JE HELPEN?

Heb je een vraag? Wij hebben hieronder de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen, dan kun je contact met ons opnemen onderaan de pagina zodat we je verder kunnen helpen. 

Bezorging van online bestellingen vertraagd bij PostNL 
Het is nog steeds drukker dan gebruikelijk bij PostNL, het kan dus langer duren voordat PostNL de bestelling bezorgt. Houd de Track & Trace in de gaten om je bestelling te volgen. Heb je nog geen Track & Trace ontvangen maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af totdat wij je bestelling verwerkt hebben. Meer info 

Al onze shopmogelijkheden 
Het is weer mogelijk om bij ons te winkelen op afspraak. Reserveernu jouw winkelbezoek en kom (verantwoord) shoppen. De winkelduur is minimaal een half uur, afhankelijk van het aanbod van uit de vestiging. We zien je graag terug in onze winkel! 

Bij Intratuin kan je nog steeds je favoriete tuinartikelen online bestellen. Zo is het reguliere bestelproces gewoon van kracht maar kan je ook bestellen via nieuwe manieren zoals via de telefoon, via WhatsApp of via de mail.  

Bekijk onze shopmogelijkhedenvoor het overzicht en maak je keuze! 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een winkelafspraak reserveren of annuleren? 
Vanaf 3 maart is het mogelijk om naast de webshop of Click & Collect bestelling, bij jouw Intratuin vestiging ook te winkelen op afspraak. Vanaf 16 maart mogen we ook weer meer mensen per tijdslot in onze fysieke winkels verwelkomen. Dus reserveer hier nu jouw winkelbezoek en kom (verantwoord) shoppen. De winkelduur is minimaal een half uur, afhankelijk van het aanbod vanuit de vestiging. We zien je graag terug in onze winkel!
Wil je de reservering annuleren? Stuur dan een reply op de "Winkelafspraak" bevestigings e-mail die je ontvangt, zodat het verzoek naar de juiste vestiging wordt verstuurd. LET OP: Deze kan in je spamfolder terecht zijn gekomen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Door de situatie rondom corona kan het zijn dat het langer duurt voordat je bestelling bezorgd wordt. We streven ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen, zodra dit gedaan is ontvang je de Track & Trace per e-mail. Houd de Track & Trace in de gaten om te zien wanneer je je bestelling kunt verwachten. Wij hebben helaas geen invloed op de bezorgsnelheid van de verzendpartner en onze klantenservice heeft niet meer informatie, dan in de Track & Trace gedeeld wordt. We doen ons best om je bestelling compleet te maken, hierdoor kan het voorkomen dat je meerdere dozen uit meerdere winkels ontvangt.

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel? Ook dan kan het zijn dat de producten uit andere winkels komen. In dat geval kan het iets langer duren voordat je bestelling compleet is en klaar ligt om op te halen. Zodra dit het geval is, informeren we je hierover per e-mail.

Voor meer informatie hierover verwijzen we je graag naar onze veelgestelde vragen

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen, hoe komt dit?

Jouw webshop bestelling wordt geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. Elke vestiging stuurt deze artikelen rechtstreeks naar jou, zodat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt.

Ook kan het zijn dat jouw bestelling uit meerdere soorten artikelen bestaat en er ook zware artikelen en/of producten van onze leverancier bij zitten. Deze zullen dan ook los bij je bezorgd worden door andere vervoerders. Lees alles over de verschillende vervoerders hier.

Ik heb gekozen voor afhalen bij een winkel, wanneer kan ik dit ophalen?

Door de situatie rondom corona kan het zijn dat het langer duurt voordat je bestelling bezorgd wordt. We streven ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel? Ook dan kan het zijn dat de producten uit andere winkels komen. In dat geval kan het iets langer duren voordat je bestelling compleet is en klaar ligt om op te halen. Zodra dit het geval is, informeren we je hierover per e-mail.

Ik heb een vraag over een retourzending
Voor alle vragen over een retourzending van je webshop bestelling verwijzen we je graag door naar de veelgestelde vragen.

ZOEK ANTWOORDEN PER ONDERWERP

CONTACT OPNEMEN

KLANTENSERVICE WEBSHOP

Bel: 0348 439 110

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur

KLANTENSERVICE WINKEL

Bel jouw winkel tijdens winkel openingstijden

Zoek het telefoonnummer van jouw Intratuin via onze winkelzoeker

Back to top