Laden..

welkom

WAARMEE KUNNEN WE JE HELPEN?

Heb je een vraag? Wij hebben hieronder de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen, dan kun je contact met ons opnemen onderaan de pagina zodat we je verder kunnen helpen. 

Bezorging van online bestellingen vertraagd bij PostNL 
Het is nog steeds drukker dan gebruikelijk bij PostNL, het kan dus langer duren voordat PostNL de bestelling bezorgt. Houd de Track & Trace in de gaten om je bestelling te volgen. Heb je nog geen Track & Trace ontvangen maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af totdat wij je bestelling verwerkt hebben. Meer info 

Al onze shopmogelijkheden 
Het is vanaf woensdag 28 april weer mogelijk om bij ons te winkelen zonder hiervoor eerst een afspraak te hoeven maken! Wel vragen we je om je aan de richtlijnen te houden zodat je verantwoord kunt komen shoppen. 

Heb je nog geen zin of geen tijd om naar de winkel te gaan? Bij Intratuin kun je nog steeds je veel van je favoriete tuinartikelen ook gemakkelijk online bestellen en dan bezorgen we deze bij je thuis, of in een winkel naar keuze om daar af te halen.

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Door de situatie rondom corona kan het zijn dat het langer duurt voordat je bestelling bezorgd wordt. We streven ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen, zodra dit gedaan is ontvang je de Track & Trace informatie per e-mail. Houd de Track & Trace in de gaten om te zien wanneer je je bestelling kunt verwachten. Wij hebben helaas geen invloed op de bezorgsnelheid van de verzendpartner en onze klantenservice heeft niet meer informatie, dan in de Track & Trace gedeeld wordt. We doen ons best om je bestelling compleet te maken, hierdoor kan het voorkomen dat je meerdere dozen uit meerdere winkels ontvangt.

Heb je gekozen voor afhalen in de winkel? Ook dan kan het zijn dat de producten uit andere winkels komen. In dat geval kan het iets langer duren voordat je bestelling compleet is en klaar ligt om op te halen. Zodra dit het geval is, informeren we je hierover per e-mail en daarna is het pas mogelijk om de bestelling af te komen halen.

Voor meer informatie hierover verwijzen we je graag naar onze veelgestelde vragen

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen, hoe komt dit?
Jouw webshop bestelling wordt meestal geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. Elke vestiging stuurt deze artikelen rechtstreeks naar jou, zodat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Je ontvangt van alle zendingen een e-mail met de Track & Trace informatie, hierin staat aangegeven welke producten in de zending aanwezig zijn.

Ook kan het zijn dat jouw bestelling uit meerdere soorten artikelen bestaat en er ook zware artikelen en/of producten van onze leverancier bij zitten. Deze zullen dan ook los bij je bezorgd worden door andere vervoerders. Lees alles over de verschillende vervoerders hier.

Ik heb gekozen voor afhalen bij een winkel, wanneer kan ik dit ophalen?
Jouw webshop bestelling wordt meestal geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. In dat geval kan het iets langer duren voordat je bestelling compleet is en klaar ligt om op te halen. 
We streven ernaar om deze binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen. Zodra de bestelling geheel compleet is bij de gekozen vestiging ontvang je bericht van ons per e-mail, pas dan kun je langskomen om de bestelling af te halen. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar de veelgestelde vragen.
Ik heb een vraag over een retourzending
Ben je niet tevreden met je webshop bestelling of is er iets verkeerd gegaan, gebruik dan binnen 14 dagen het meegeleverde retourformulier om de zending terug te sturen. Als je geen retourformulier meer hebt, dan kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Je ontvangt het aankoopbedrag na verwerking van de retourzending terug op de door jou gekozen betaalwijze. We kunnen helaas geen producten omruilen, dus een nieuw of vervangend product kun je zelf via de webshop of in de winkels aanschaffen. Voor alle vragen over een retourzending van je webshop bestelling verwijzen we je graag door naar de veelgestelde vragen.
Heb je het product in de winkel gekocht, dan kun je alleen bij die winkel zelf terecht voor het retourneren. Hier vind je de contactgegevens en openingstijden van onze winkels.
Ik heb een vraag over een plant 

Wil je weten welke plant je het beste kunt aanschaffen of zoek je een specifieke plant, dan verwijzen we je graag door naar onze winkels. In de winkels lopen namelijk ervaren groen experts rond die je hierbij kunnen helpen of advies kunnen geven. 

Voor vragen over het verzorgen van een plant kun je kijken op onze website bij de betreffende plant, of in onze Intratuin app. In de app kun je je planten toevoegen, zodat je handige tips ontvangt over de verzorging en wanneer het tijd is om je plant water te geven.

Ook kun je nu in de app virtueel planten plaatsen. Wil jij ook zo’n gave grote kamerplant in huis, maar eerst zien hoe het staat? In onze app vind je nu een handige functie om je kamerplant virtueel uit te proberen voordat je deze aanschaft.

ZOEK ANTWOORDEN PER ONDERWERP

CONTACT OPNEMEN

KLANTENSERVICE WEBSHOP

Bel: 0348 439 110

Bereikbaar maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur

KLANTENSERVICE WINKEL

Bel jouw winkel tijdens winkel openingstijden

Zoek het telefoonnummer van jouw Intratuin via onze winkelzoeker

Back to top