Laden..

welkom

WAARMEE KUNNEN WE JE HELPEN?

Heb je een vraag? Wij hebben de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet: over bestellen en jouw bestelling, bezorgen, betalen, onze winkels, app en nog veel meer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen.

Bezorging van online bestellingen vertraagd bij Postnl 
Postnl ondervindt op dit moment problemen met het tijdig bezorgen van online bestellingen. Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en aan te bieden aan Postnl. Maar het kan dus langer duren voordat Postnl het bezorgt. Houd via track & trace in de gaten wanneer je je bestelling kunt verwachten. Heb je nog geen track & trace ontvangen, maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af, totdat wij je bestelling verwerkt hebben. meer info 

Je bestelling afhalen in de winkel
Heb je online besteld en gekozen voor afhalen in de winkel? Het kan op dit moment 1 tot 3 werkdagen duren voordat je bestelling gereed is. Zodra het voor je klaar ligt krijg je van ons een e-mail. Wacht dus even af totdat je van ons bericht hebt gekregen. 

Bestel en bezorgservice
Heb jij je oog laten vallen op bijvoorbeeld een grote kamerplant met een mooie bijpassende bloempot? Dan kun je gebruikmaken van onze extra bezorgservice! Lees hier meer over hoe de bezorgservice werkt en bekijk hier welke producten je wilt hebben, zoals bijvoorbeeld een grote kamerplant.

Meest bekeken vragen

ZOEK ANTWOORDEN PER ONDERWERP

CONTACT OPNEMEN

KLANTENSERVICE WEBSHOP

Wij zijn helaas telefonisch tijdelijk niet bereikbaar

Stuur een email of contactformulier. Excuses voor het ongemak

KLANTENSERVICE WINKEL

Bel jouw winkel tijdens winkel openingstijden

Zoek het telefoonnummer van jouw Intratuin via onze winkelzoeker

Back to top