Laden..
  • Hoe kan ik één of meerdere artikelen uit mijn online bestelling retourneren?

    Ben je toch niet helemaal tevreden over de ontvangen producten? In de meeste gevallen kun je deze retourneren. Let op: planten en andere levende producten mogen niet geretourneerd worden. Bij het retourneren verwachten we de producten ongebruikt, in goede staat en in originele verpakking weer terug.

    Is je bestelling bezorgd via PostNL? Stuur dan binnen 14 dagen de producten terug via een PostNL punt. Bij je bestelling is een retourformulier toegevoegd met een retourlabel. Je ontvangt een bevestiging zodra wij de teruggestuurde artikelen hebben ontvangen en gecontroleerd. We storten vervolgens zo snel mogelijk het verschuldigde bedrag terug op je rekening. De artikelen dienen correct en voldoende ingepakt te worden, in de originele verpakking. Zorg vooral bij kwetsbare artikelen dat het goed ingepakt wordt, om kans op schade op de terugweg te voorkomen.

    Is je bestelling bezorgd via vervoerder JKS? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de Intratuin klantenservice om een ophaalafspraak te maken. De artikelen dienen correct en voldoende ingepakt te worden, in de originele verpakking.

    Is je bestelling bezorgd via een leverancier of diens vervoerder? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de Intratuin klantenservice om een ophaalverzoek in te dienen. De leverancier zal vervolgens contact met je opnemen om een ophaalafspraak te maken.

  • Ik ben mijn retourlabel kwijt, hoe kan ik alsnog producten retourneren?

    Neem contact op met de Intratuin klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?

    Retourneren is gratis. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er kosten in rekening gebracht worden, in dat geval nemen we contact met je op. We storten zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug, mits de artikelen in ongebruikte en in goede staat weer bij ons ontvangen worden. Zorg ervoor dat kwetsbare artikelen zo goed mogelijk ingepakt worden om breuk of beschadigingen te voorkomen.

  • Is het mogelijk om online bestelde artikelen te retourneren in een Intratuin vestiging?

    Retourneren in één van onze Intratuin winkels is mogelijk. Vul alsnog het retourformulier in en neem deze mee naar de winkel. In de winkel ontvang je geen geld terug, het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort zodra de teruggestuurde artikelen zijn gecontroleerd en verwerkt zijn in ons systeem.

  • Is het mogelijk om online bestelde producten te ruilen?

    Ruilen is alleen mogelijk door het product dat je graag wilt, (opnieuw) online te bestellen en de reeds bestelde producten retour te sturen. Je ontvangt zo snel mogelijk je geld terug van je geretourneerde producten.

  • Kan ik een plant retourneren of ruilen?

    Planten en levend groen die besteld en geleverd zijn via de webshop kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Bel: 0348 439110

Neem gerust contact met ons op

Back to top