Laden..
  • Wat is Intratuin Extra?

    Intratuin Extra is voor iedereen die het winkelen bij Intratuin nog leuker wil maken. Spaar punten bij iedere aankoop en kom zo steeds in een hoger level. Hoe hoger jouw level, hoe meer voordeel en leuke extra’s je ontvangt. 

  • Wat zijn de voordelen van Intratuin Extra?

    Lees hier onder alle voordelen:

    • Ontvang exclusieve vouchers afgestemd op jouw interesses: hoe hoger je level, hoe hoger de korting.
    • Krijg een cadeautje op jouw verjaardag en die van je hond, kat, knaagdier of konijn.
    • Ontvang altijd mooie jaarkortingen op verschillende productgroepen.
    • Krijg regelmatig een scherpe horeca deal.
    • Maak gebruik van member only deals, in de magazines.
  • Is deelname aan Intratuin Extra gratis?

    Deelname aan Intratuin Extra is gratis en na aanmelding kun je direct gebruik maken van de voordelen in level 1, Leafy.

  • Hoe krijg ik korting met Intratuin Extra?

    Je kunt een voucher verzilveren door het juiste product te laten scannen bij de kassa en jouw membercard te laten scannen door de caissière. De korting wordt automatisch verrekend. Ook alle andere voordelen, zoals het verjaardagscadeautje en de jaarkortingen ontvang je door het juiste artikel uit te kiezen en je membercard te laten scannen aan de kassa. Als je online gebruik wilt maken van een voucher, zorg dan dat je bent ingelogd in je Intratuin Extra account wanneer je de bestelling plaatst.

  • Welke winkels doen mee met Intratuin Extra?

    Alle vestigingen in Nederland doen mee aan Intratuin Extra. Ook bij een online bestelling op www.intratuin.nl kun je punten sparen en vouchers inleveren. Intratuin Extra is op dit moment alleen te gebruiken in de Nederlandse winkels en webshop.

  • Kan ik ook meedoen aan Intratuin Extra zonder app of mobiele telefoon?

    Ook zonder mobiele telefoon of app kun je gebruik maken van Intratuin Extra. Meld je dan aan via www.intratuin.nl en vind hier je persoonlijke voordeel. Ook ontvang je een maandelijkse Intratuin Extra update via de e-mail met al jouw persoonlijke voordeel en leuke extra’s. Zo blijf je ook zonder de app altijd op de hoogte van alle extra’s.

  • Ik wil graag een fysieke membercard, waar kan ik deze krijgen?

    Omdat veel van onze klanten graag ook een fysieke membercard hebben, kun je voor € 0,50 een membercard aanschaffen in alle Nederlandse vestigingen. De card is gemaakt van biologisch PVC, dit is een volledig biologisch afbreekbare stof. Mocht je de membercard dan toch eens kwijtraken zal de card na een tijdje helemaal oplossen. Door een kleine vergoeding te vragen voor de membercard vragen we jou na te denken of je deze echt gaat gebruiken. Zo verspillen we niets, dat is ook beter voor het milieu.

  • Kan ik de membercard na aanschaf meteen gebruiken?

    De membercard kan na aanschaf meteen gebruikt worden bij de kassa om punten te sparen. Je kunt dan nog geen vouchers inleveren, de card moet namelijk eerst gekoppeld worden aan jouw account in de app of via www.intratuin.nl. Maak een nieuw account aan of log in op jouw account in de app of op de website, ga naar Intratuin Extra en klik op ‘mijn membercards’, hier kun je je membercard koppelen. Vul de code op de kaart in of scan met de app, en vergeet niet op te slaan. Je card is nu gekoppeld aan jouw account en kan direct gebruikt worden bij jouw volgende aankoop in de winkel.

  • Welke uitzonderingen zijn er voor het punten sparen?

    Er zijn een aantal uitzonderingen waar geen punten op gespaard kunnen worden. Je spaart geen punten op blokhutten, bestrating, gasflessen, boeken, levende dieren, het vaste lage prijzen-assortiment zoals Royal Canin grootverpakkingen en frisdranken, workshops en high-tea's, verhuurservice, hovenierswerkzaamheden en/of overige dienstverlening, cadeaubonnen, bezorgkosten en arrangementen.

  • Ik ben mijn membercard vergeten te scannen, kunnen mijn punten achteraf worden toegevoegd?

    Ja, je kan je punten tot 30 dagen na een aankoop in de winkel aan je Extra account toevoegen met de kassabon in je account. Log in online of in de app. Onder het kopje 'Intratuin Extra' in je account kun je met barcode van de kassabon de punten toevoegen. Zie je het niet staan in je app? Update je app dan eerst in de appstore/playstore.

  • Ik ben mijn 5 euro-welkomstvoucher kwijt omdat de betaling is mislukt, wat nu?

    Je bent de voucher gelukkig niet kwijt. Als je online betaling is mislukt, zal het ongeveer 1 tot 1,5 uur duren voordat je voucher weer terug is in je account. Zo kun je alsnog je bestelling doen. Is de voucher dan nog niet terug? Neem dan contact op met de klantenservice.

  • Online punten later toevoegen.

    Als je bestelling is geplaatst met het mailadres van je account worden de punten later automatisch toegevoegd. Heb je met een ander mailadres de bestelling geplaatst kunnen we dit niet meer achteraf toevoegen.

Bel: 088 030 8110

Neem gerust contact met ons op

Wil je iets laten bezorgen in Belgie?

Hier op Intratuin.nl bezorgen we alleen in Nederland

Back to top